Neem contact op met Anko!
De Zelling 8
3342 GS
Hendrik-Ido-Ambacht
Sales
+31 78 68 11 501
info@dutchgrit.nl
Support
+31 78 68 11 501
support@dutchgrit.nl
Voor Greve Banden hebben wij de Afspraken Planner, met een koppeling naar Microsoft Outlook ontwikkeld. De applicatie zorgt voor efficiënt werken en verkort de wachttijd aan de balie.
Greve Banden heeft een mooie moderne wachtruimte waarbij aan alles is gedacht.
Lekkere koffie, thee, free-wifi en zelfs een uitgebreide kinderhoek. Toch wil Greve Banden ervoor zorgen dat klanten zo kort mogelijk hoeven te wachten en daarvoor heeft Greve Banden Afspraken Planner laten ontwikkelen door Dutch Grit.
Greve Banden is een full-service bandenbedrijf in het Westland, De Lier. Zij verwisselen, repareren en balanceren banden in hun hypermoderne werkplaats en bieden (pech)hulp onderweg voor hun leveranciers en particuliere klanten. Daarnaast hebben ze een bandenhotel voor garagehouders waar 7000 bandensets in opgeslagen liggen.
Voor het bandenhotel bestond al een portaal dat ontwikkeld is door Dutch Grit. “Daarvoor was het voor ons meer dan logisch de Afspraken Planner ook door Dutch Grit te laten maken”. Deze portaal draait altijd stabiel, is 24/7 bereikbaar en daar ben ik zeer tevreden over.”
“Daarnaast passen we ook gewoon goed bij elkaar, ik zou Dutch Grit omschrijven als laagdrempelig en betrouwbaar, net als wij dat zijn.”
De hoogwaardige oplossing van Dutch Grit bestaat uit een web applicatie waartoe klanten toegang krijgen om een afspraak in te plannen. De Afspraken Planner is bedoeld voor het maken van afspraken op de werkplaats. Deze bestaat uit 2 types; trucks en personenwagen, respectievelijk 4 en 7 bruggen waarvoor verschillende agenda’s bestaan.
Er is een koppeling met Microsoft Outlook, zodat de afspraken direct in de juiste werkplaats-agenda terecht komt en er wordt een afspraakbevestiging wordt gestuurd naar de klant.
Daarnaast worden de klantgegevens veilig naar Account View weggeschreven en is het dossier compleet voor de juiste afhandeling.
Dit werkt sneller voor de klant en scheelt ook werk voor de balie medewerkers. “Ook wij hebben te maken met personeelstekort en op deze manier hoeft het personeel zich niet over de kop te werken om de wachtende klanten te helpen.”
De maatwerk oplossing die voor Greve Banden is gebouwd, is middels de scrum methodiek ontwikkeld.
“Daardoor heb ik de mogelijkheid gekregen zelf prioriteiten te bepalen en gaandeweg dingen weg te strepen en toe te voegen. Het was geen vast omlijnd project, de koers kon nog veranderen, maar het was wel voor een vast bedrag!”
Bij de Scrum methodiek wordt er gewerkt vanuit een vast aantal uren (sprints) waarbinnen je per sprint zelf de doelstellingen kunt bepalen. Op deze manier zit je als klant zelf aan het roer om voor een vast bedrag zo een goed mogelijke oplossing te laten ontwikkelen.
In het geval van Greve Banden was de maximale business value al eerder behaald dan het einde van het aantal sprints. Dat was een prettige bijkomstigheid. “Bij een andere projectvorm spreek je al snel over meerwerk, dat hebben wij hier niet gehad.”
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Ik maak graag vrijblijvend kennis!
Op deze website gebruiken we tools om de website te verbeteren en je een goede, gepersonaliseerde ervaring te geven. Ga je daar mee akkoord?