Neem contact op met Anko!
De Zelling 8
3342 GS
Hendrik-Ido-Ambacht
Sales
+31 78 68 11 501
info@dutchgrit.nl
Support
+31 78 68 11 501
support@dutchgrit.nl
Complexe keuzeprocessen vereenvoudigen
Zorg ervoor dat consumenten altijd met het juiste product naar huis gaan en stimuleer daarmee de verkoop van jouw producten. Een keuzehulp neemt de consument bij de hand, doorloopt de wensen en behoeften en biedt vervolgens een goed passend product.
Het assortiment van retailers wordt steeds uitgebreider en onoverzichtelijker. Voor consumenten wordt het daardoor steeds lastiger om snel en gemakkelijk de juiste keuze te maken.
De verschillen tussen producten zijn vaak enorm klein, terwijl er soms wel tientallen varianten zijn van één product. Dit maakt het keuzeproces voor een consument erg complex. Terwijl de consument snel en gemakkelijk het juiste product in huis wil halen. Een keuzehulp neemt de consument bij de hand door stapsgewijs de wensen en behoeften van de (potentiële) klant door te nemen. Dit resulteert uiteindelijk in een perfect passend product.
Voor (nieuwe) verkopers is het soms lastig om het juiste product aan te bevelen. Voorkom foutieve adviezen en ondersteun retailers met een keuzehulp. Integreer deze in de webshop en/of winkel en verhoog daarmee je eigen omzet en de omzet van jouw klanten. Groothandels worden behalve leverancier ook steeds vaker de concurrent van retailers door direct te leveren aan consumenten. In dit geval kan de groothandelaar onze keuzehulp ook direct inzetten voor consumenten.
Beheer alle keuzehulp oplossingen vanuit één platform. Laat één keuzehulp bouwen en zet deze bij zoveel mogelijk klanten in. Ondersteun de retailer en zorg dat de keuzehulp aansluit bij de huisstijl van de klant. Door een koppeling te maken met het backend systeem van de fabrikant wordt de benodigde (product)informatie doorgezet. Iedere retailer kiest de gewenste integratie. De ene retailer heeft de keuzehulp in-store geïntegreerd, met daaraan het kassasysteem gekoppeld, en de andere retailer heeft de tool in de webshop verwerkt, met daaraan de koppeling naar de winkelmand. Door de order van de retailer meteen als inkoopopdracht door te zetten naar de fabrikant, kan er snel worden geschakeld.
De consument kan de eindkeuze:
Na het doorlopen van de keuzehulp weet de consument precies welk product hij moet hebben, alleen is nog niet bekend waar het product ligt. De locatie van het product kan worden getoond op een interactieve kaart (die draait op het scherm). De consument kan door middel van herkenningspunten of schap- en/of artikelnummers gemakkelijk het product vinden. Het product kan hierdoor meteen worden meegenomen.
Wil je dat de consument, via een app of website, exact naar het product en/of schap wordt gebracht? Dan kan je ervoor kiezen om een indoor oplossing te laten ontwikkelen met daarin de technologie van Movin verwerkt.
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Ik maak graag vrijblijvend kennis!
Op deze website gebruiken we tools om de website te verbeteren en je een goede, gepersonaliseerde ervaring te geven. Ga je daar mee akkoord?